Höst 2010

Tänk om man kunde spola tiden fram och tillbaka.
Just nu önskar jag att jag kunde spola den tillbaka, återuppleva mina resor, alla vinterhelger osv. Jag älskade hösten och vintern 2010. Iofs ska man aldrig tänka så utan se framåt. Men vissa stunder saknar jag trots att jag vet om att jag kommer få en grym höst och vinter iår också!!
Jag är faktiskt rätt sugen på höst nu. När löven byter färg och lägger sig på marken. Man får sätta på sig goa kängor, lite varmare jackor, en tjock härlig halsduk, gå och sparka i löven med en termomugg med te i.
Ååh nu började jag längta på riktigt!!

Försökte leta upp bilder från förra hösten men självklart var jag värdelös på att ta bilder precis som vanligt haha!
Jag ska bli bättre på det det här ska bli en roligare blogg.
Funderar dock på att kanske avsluta denna blogg och börja på finest så det blir lättare att blogga då jag kan blogga från mobilen. Who knows? Time will tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0