Fullt ös!

Det har varit en intensiv dag från start.
Började med att klippa mig, satt kvar vid salongen ett tag och pratade med tjejerna.
Gick upp till Vällingby för att äta lunch med Tobbe. Åkte sedan in mot stan, träffade Freddie en kort stund. Vi sprang förbi Carlsson på jobbet sedan vidare till Alex jobb och tjoade. Vi gick ned till Vagabond Kungsgatan där det var dags för mig att jobba. Direkt efter jobbet mötte jag upp Johanna en snabbis och sen ut till Alvik för att äta middag hos Bente med Jenny, hennes pojkvän och Bentes barn.
Nu är jag heeeelt slut och kommer somna vilken sekund som helst. Men det har varit en grym dag.
Har massa spännande på g om allt går som planerat. Livet börjar falla på plats och jag känner mig tillfreds!

Imorgon blir det jobb i Kista 9:45-17!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0