Yes där kom det ..

Ja såklart ska jag bli förkyld lagom till studenten oxå! Varför inte?! Haha
Jag orkar inte bry mig speciellt mycket egentligen men självklart känns det lite surt. Men som sagt så tror jag inte det kommer hindra mig alls den dagen. Det kommer vara för mycket lycka.
Det känns så tydligt nu att det är slutet, skåpen ska tömmas, böcker och saxar ska lämnas tillbaka och betygen är satte. Jag har fått reda på alla betyg förutom i ett ämne men det får jag nog reda veta på måndag.
Än så länge ser det ut såhär:
G = 4
VG = 17
MVG = 5

Jag kan inte klaga! Måste vara nöjd med det och det är jag. Det enda som retar mig är att jag har G i matte A och där vet jag att jag kunde presterat bättre .. Men tyvärr klickar man inte med alla lärare. Men i övrigt är jag supernöjd! Jag har överträffat mina egna förväntningar!
Nu får vi se vad jag får för betyg i trafik jag hoppas och tror på ett VG eller MVG, spännande!! :)

Nu ska jag börja klä på mig lite och röra mig mot jobbet för att jobba 14-21.10, lite segt men det blir nog bra!



Update:
Fick mvg i den sista kursen!! Så jävla gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0