That´s what I do

Jag har nyligen kommit hem från jobbet efter VÄRLDENS längsta dag där, 9:45-19:50.
Men det är klart man ställer upp för nära och kära när det behövs och idag behövdes det verkligen.
Tycker ändå dagen har gått väldigt fort och den har varit bra.

Jag trivs faktiskt trots allt med att jobba helgerna. Lite segt att inte få sova ut men jag saknar inte att festa.
Jag kommer ha tid för det senare. På jobbet gör jag nytta och har roligt. Jag älskar verkligen mitt jobb.

Igår när jag kom hem låg jag och kollade på melodifestivalen och fy fan vad spännande det var! Helt sjukt.
Och idag är det hockey VM, hoppas hoppas hoppas vi tar hem det! Hållet båda tummarna HÅRT!

Nu ska jag kolla på matchen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0