OMG

Varför försvinner tiden så läskigt snabbt nu?!?!
Hallå jag hänger inte med.
Jag blir nervös!!!!!!!
Imorgon är det ny vecka med den absolut sista skoldagen och dessutom genrep inför utspringet.
Tisdagen är en ledig dag som består av PLANERING! Måste veta vad jag ska ta med vart. Behlver kläder till flaket + dricka. Dessutom behöver jag ha med mig dusch saker och annat till mormor o morfar så jag kan duscha efter flaket. Jag har tid för att fixa mina naglar på förmiddagen, måste hinna till systemet och jag ska möta farmor ca 15 i stan.
Allt kommer gå toppen, det vet jag!
Men jag kan inte förstå att det händer nu!! Det är två dagar kvar och snart gråter jag av ren lycka!!!
Ler av bara tanken ...

GUUUUD SOM JAG LÄNGTAR!!!!
Och faaaaan vad jag är nervös!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0