Naomi Campbell

Gaaaaaaaahh snart smäller, snart snart snart!!
Jag förstår inte!
Idag sprang vi ut genom dörrarna som vi ska göra på onsdag. Kändes lite skumt när det inte var några människor där och ingen musik. Men trots det var vår klass väldigt pepp och vi körde! Men på onsdag går vi ut ännu hårdare och skriker ännu högre!!! Fy fan vad jag längtar.
Efter skolan åkte jag och Sofie till vällingby, hon skulle köpa smink och leta efter en långklänning. Det slutade med att jag köpte byxor, parfym, resorb och absolut torr. Jag älskar verkligen parfymer, det är nog min svaga sida. Men nu var det väldigt längesen jag köpte en ny och jag hade inte alls planer på det idag.
Men som vanligt gick jag till parfymavdelningen och fick syn på en nyhet, tog upp den och luktade ... jag dog! Den var som gjord till mig! Den är perfekt! Blev så förvånad och glad, självklart kunde jag inte låta bli att köpa den.
Så nu är jag en lycklig tjej, den är utan tvekan värd pengarna!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0