Fix å trix

Har skrivit ned en lista med allt som ska packas ned inför imorgon.
Det blir inte bara kläder till flaket då jag ska ha min mottagning hos mormor och morfar.
Men nu har jag allt under kontroll förutom mina rosa tygskor som är spårlöst försvunna?!?!
Jag vet att jag packade ner skor jag inte använder i massa påsar i höstas och jag har letat igenom alla påsarna men dom jag letar efter finns inte där .. sjukt skumt. Jag vet om att jag inte kastat dom då jag köpte dom förra våren..
Var nyss nere i mitt förråd och grävde lite men fortfarande inga skor. Jag ger upp!
Jag hittade iaf min väska så nu kan jag snart börja packa ned mina saker. Jag behöver bara fixa mig lite först så jag slipper plocka fram allt ikväll igen.
Just nu ligger jag bara i sängen och väntar på att farmor ska höra av sig. Jag ska möta henne på centralen så hon slipper gå vilse. Problemet är bara att hennes tåg är försenat. Jag har ingen lust att börja göra mig i ordning nu men jag har iofs väldigt gott om tid!

Usch nu blev jag nervös igen inför morgondagen!
Gud varför blir man så nervös? Man ska springa ut genom en dörr och säga hejdå. Inget att känna nervositet över ju. Jag vet dock att jag inte är ensam om att känna såhär så det kanske inte är så konstigt då trots allt.
Shit det är verkligen sista dagen på gymnasiet, förstå all tid, energi och kraft man lagt ned under de 3 senaste åren. Dom är nu över.. Inga fler läxor, inga fler prov, inge fler jobbiga lärare .... Vad ska jag göra nu egentligen?
Äsch vafan vi tar var dag som den kommer och njuter av varje sekund!
Låt morgondagen bli en låååång dag med tårar och lycka! En dag jag vill minnas hela mitt liv!! <3

LYCKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0