Blää

Jag känner mig så hemsk samtidigt som jag känner mig så nedtrampad ..
Det kan nog vara den värsta känslan som finns.
Dessutom dunkar mitt huvud och jag känner mig verkligen inte på ett bra humör.
Tillråga på det ska jag stå ensam i butiken HELA dagen utan lunch.
Jag behövt någon här som fick mig på andra tankar och på bra humör.
Dock tycker jag verkligen synd om Frida som jag egentligen skulle jobbat med idag men som blev sjuk, stackarn!

Hela den här veckan har varit hemsk .. Jag hoppas verkligen att nästa vecka kommer med något bra.
Men jag har iaf något i mitt liv att se fram emot som gör mig glaaaad, STUDENTEN!!
Det är faktiskt bara 11 dagar kvar dit och det finns nog ingenting som kan ta den dagen ifrån mig!
Det ska bli den bästa dagen i hela mitt liv!

Dessutom är det snart bara en månad kvar tills det bär av mot Turkiet!
Sommaren ser faktiskt väldigt ljus ut, det är lycka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0