Awesome

Ja städningen tog jag verkligen tag i och städade i flera timmar.
När man har tid så älskar jag faktiskt att städa. Det luktar så gott efteråt och det ser så mycket mysigare ut!
Önskar verkligen att jag bodde i en större lägenhet så man kunde ha mer förvaringsutrymmen för det är någon jag är i stort behov utav! Det blev inte direkt bättre när jag köpte ny säng, den förra sängen hade förvaring under sig och var mycket mindre. Men samtidigt så ÄLSKAR jag verkligen min nya säng. Det är det bästa köpet jag gjort och jag ångrar mig inte alls över det! Tvärtom det var värt varenda krona.
Efter städningen så gick jag och handla lite mat och annat gott.
Lagade kasslergryta eller ah som Freddie envisas med att kalla för soppa. Det spelar ingen roll för god är den ändå :D
Sen låg jag bara i sängen och fortsatte njuta av min lediga kväll.
Halv 11 så gick jag till tunnelbanan för att möta min fina Freddie. Vi gick en promenad till statoil24 för han ville ha en kaffe. Väl hemma igen så titta vi på reprisen av big brother och sen låg vi bara och prata om allt mellan himmel och jord.
Jag slutar aldrig förvånas över hur mycket han lär mig samtidigt som vi är så himla lika.
Han är verkligen en person som jag värdesätter så enormt mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0