aj aj aj

Mitt huvud vägrar att sluta dunka!!
Har varit så i flera dagar vetefan om det kanske beror på värmen?

Jag är trött jämt och ständigt.
Saknar ork för tillfället.
Imorgon har jag nationella läs och hörförståelse.
Måste verkligen göra mitt bästa, mitt betyg hänger på det här.
Hänger på en tun tun tun tråd jag MÅSTE klara det här. Jag kommer klara det här!
För första gången i hela mitt liv ska jag klara ett nationelltprov, haha!
Eller ah okej där ljög jag .. Jag fick ju faktiskt MVG på mitt muntliga nationella i svenska B och VG i skrivdelen.
Så ja jag kan om jag vill. Och nu vill jag!
Hoppas bara att sömnen blir bättre inatt för då jävlar blir det grymt imorgon! :D
Efter nationella blir det vanlig skoldag vilket kommer kännas rejält! Kommer förmodligen bli HELT slut.

På fredag är en kort dag och äntligen avslutningen på projektarbetet.
Det är då vi får våra betyg och ska utvärdera massa saker.
Vill veta nu, hoppas på något bra!
Helgen består återigen utav jobb det blir nog fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0