Vattenmelon

Jag har alltid haft en crush i vattenmeloner.
Jag vet inte riktigt vad det är men jag bara älskar smaken och hur vattning och god den är att äta på sommaren!
När det är krispig, vattning och med lite kärnor är den heeeelt perfekt!!
Åååh det får mig att tänka på den härliga sommaren jag har framför mig.



Vad jag egentligen ville komma fram till är att idag köpte jag den nya Ramlösa som är med smak av vattenmelon och den var sååååå himla god!! Det är nog den godaste ramlösan som gjorts! Men det tråkiga är att den är med i en tävling mot ananas ramlösan som också är ny och dom kommer behålla den som vinner. Om inte vattenmelonen vinner blir jag riktigt ledsen!
Jag har faktiskt även testat Lokas nya med smak av vattenmelon och citron men den gillade jag verkligen inte. Det smakar alldeles för mycket citron så det va därför jag blev så glatt överraskad idag!!

Minns ni förresten Shio?
Jag vet inte när det försvann men jag minns det från när jag var liten och jag ÄLSKADE det.
Den smak jag vet jag drack alldra mest var periska.
Vad hände med Shio? Jag saknar det lite ... det borde komma tillbaka NU!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0