Turkiet!!

Åh igår bokade vi äntligen vår omtalade resa i sommar.
Det känns så overkligen och jag tror inte jag kommer fatta det förens man betalt in de sista kronorna vilket vi planerar att göra i början av veckan med lite tur!
I två hela veckor ska vi vara i Alanya bara jag och Sofie! Så jävla underbart!

Allmänt så känns den här veckan bara så otroligt bra!
Idag hade vi praktik, som vanligt en lugn dag men ändå på något sätt rolig. Jag gjorde mina naglar som blev så jävla fina! Efter det åkte vi till stan och tog bilder på "The Studio". Det var väl helt okej. Bilderna blev dock väldigt fula och tanten som försökte sälja på oss dom blev sur när vi inte ville ha något. Men lika gla' för de e ja'!
När vi var klara där så hämtade pappa upp mig precis utanför, det händer aldrig! Konstig känsla men kul. Vi åkte ut till Vällingby och köpte med oss kina mat hem. Pappa har inte varit här på över ett år så mycket har hänt och äntligen fick han se det!

Imorgon ska jag äntligen få åka till Kista butiken och göra i ordning den inför öppningen på torsdag! Det gör mig oxå så glad. Så skönt att äntligen få slut på alla byggnationer och skit som varit under hösten och nu få en helt ny fin och härlig butik!!! Wiiiiiiiieeee!!!

Torsdag är en vanlig tråkig dag i skolan. Fredag är vi lediga och jag ska baka tårta och sen åka ut till Täby för min kusin fyller 13.
Sen är det lördaaaaaag!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0