Sova

Fan va det är skönt att slippa ha något att tänka på.
Sova hur länge man vill, göra vad jag vill när jag vill!
Förut hade jag ju det så här ofta men inte längre, nu har jag alltid tusen saker att göra.
Men idag måste jag iaf dammsuga och tvätta inget större jobb vilket är skönt!
Efter allt är klart funderar jag på att möta upp Soffan och Jimmy i stan men vet fan inte om jag orkar det.
Men enligt dom är jag ju sååå tråkig om jag inte gör det :(
Buhuuu ..

Igår var jag och Sofie i stan och fyllde i våra tatueringar vilket vi skulle gjorde för längesen.
Men nu äntligen är det klart. Gjorde fan mycket ondare att fylla i den än när jag gjorde den!!
Efter det åt vi GOD mat och drack öl!
Tobbe kom förbi en stund och sen åkte vi till vällingby en sväng innan det bar av hemåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0