Söndag

Den här helgen har det inte ens varit jobbigt att gå upp på morgonen, nästan skönt!
Men jag har fått sova de timmar som behövs. Jag gick ju och la mig typ 22 igår :D haha

Jag har haft massa att plocka med på jobbet den här helgen och ändå blev inte allt riktigt klart.
Men man kan ju inte bara städa vi har hunnit med massa annat roligt oxå!
Idag har jag skrattat så jag fick onti magen så har jag träningsvärk imorgon vet jag varför!

Freddie är verkligen en bra typ! En såndär som man kan prata med allt om utan att det känns fel trots att han är man ... eller ah ;) DU ÄR GRYM FREDDIE!! <3

Idag tog vi iaf lite bilder när vi sprang runt i butiken och sen blev den typ en liten hårhörna!
Men att försöka fixa Freddies envisa hår är inte så lätt och speciellt inte utan produkter. Det hela handlade egentligen om att klia honom i håret men det sluta på ett annat sätt!

Några bilder får ni se ;)




Asså vafan mitt öga?!?!?!?!








Hahahahahah skrattar varje gång jag tittat på den här!!! Vafan hände?!




Kommentarer
Postat av: Freddie

Naaaw! min kniwi du är bättre ;)

2011-03-24 @ 19:15:40


URL: http://finest.se/freddieboy
Postat av: Freddie

Naaaw! min kniwi du är bättre ;)

2011-03-24 @ 19:15:58


URL: http://finest.se/freddieboy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0