Sista dagen på lovet

Kvällen slutade inte hemma igår.
Jag fick massa energi och ville ut och som tur va fick jag med mig Soffan.
Pratade om massa saker och jag vet att jag när var yngre kunde jag läsa av folk väldigt lätt. Jag har säkert tagit upp det tidigare i bloggen typ 08 någon gång. Då jag umgicks mycket med Katja och henne kunde jag läsa av väldigt lätt. Allt typ saker som att hon var hungrig, när hon ljög om saker, om hon var tveksam osv osv. Haha fan va sjukt det låter!
Men igår hände det igen.
Jag vaknade upp med en känsla i kroppen som sa att jag var tvungen att ringa Sofie och kolla att det jag misstänkte inte hänt. När jag ringer säger hon att det inte hänt men på kvällen kommer sanningen fram och jag VISSTE det!
Kan inte förklara hur säker jag kände mig när jag vaknade men klart jag accepterade hennes nej.
Men det är sjukt, vad är det för fel på mig?
Jag tycker det är skit obehagligt men ändå typ rätt häftigt.
Jag måste ju typ ha ett extra sinne, haha.

Hur som helst jag och Sofie drog till Calledonien och hade sååååå mysigt!
Men den dumma grisen kanske inte ska vara hemma på min födelsedag, fuck her!!
Förlåter henne endast om jag får MASSA paket, annars jävlar! Mouhahahhahahah ;D

Efter Calles drog vi hem till Jesper. Vet inte hur länge jag va kvar där, det sög iaf!
Va hemma runt halv 4 go o glad kexchoklad!


Jag är grisen november 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0