Plugg plugg plugg ...

Först var jag i skolan och gjorde typ inte alls mycket.
Känns faktiskt som en helt onödig dag ungefär som vanligt faktiskt .. tyvärr!!
Jag kom iaf hem strax efter 16. Kollade runt lite på datorn och sen började pluggandet!

Först skrev jag lite på min projekt rapport som ska vara inne på fredag. Nu har jag bara analys och källförteckning kvar vilken känns VÄLDIGT skönt!
Efter det var egentligen tanken att sluta pluggandet för idag men ibland har jag ganska svårt att sluta när jag väl kommit igång. Så jag fortsätte med svenskan som jag måste skriva klart så snart som möjligt för jag behöver verkligen öva på det! På måndag ska det redovisas inför hela klassen och jag måste få mvg på det här ... Annars kan det här nationella provet sluta illa!
Måste fan hålla kvar mitt VG annars blir jag gaaaalen!!

Imorgon blir det praktik ..
Det första jag ska göra imorgon där är att göra mina naglar!! wiihoooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0