Nya fönster!!

Yeeeeeey jag har nya fönster!
Trodde faktiskt inte att jag skulle se så stor skillnad men det är det faktiskt.
Och om jag tänkt rätt så kommer inte solen längre kunna skina in genom springorna mellan det lilla och stora fönstret (som sitter ihop) längre! För nu sitter det lilla fönstret till vänster det har alltid suttit på den högra sidan. Och dom har persiennerna sitter inte i fönstret utan på insdian och dom täcker mycket bättre än de förra!
Fönstrena är dessutom barnsäkra, lite jobbigt att öppna dom då det behövs två händer för det MEEN där man drar ner handtaget där sitter det sedan fast så har det aldrig varit förut.
Och ventilationen sitter högst upp så nu kommer man slippa frysa!

Tänk att lite nya fönster kan göra en 20-åring lycklig? Hmm ibland känner jag mig mer som 40!

När gubbarna hade gått så fick jag för mig att möblera om lite med jag har ju så mycket möbler på för liten yta så det gick inte att göra något. Så tillslut gav jag upp och ställde tillbaka allt som det tod förut.

Om två timmar har jag tvättstugan och när jag då ändå är ute och rör på mig tänkte jag gå förbi coop och köpa lite grönsaker. Har bestämt mig för att äta så lite pasta och sånt som möjligt iaf hemma. Är jag ute eller i skolan och äter så tänker jag inte vara så noga. Men här hemma där jag kan mixa det jag känner för ska jag faktiskt göra det. Men mest för att jag tycker väldigt mycket om grönsaker och är rätt så trött på pasta.
Ikväll vet jag inte exakt vad jag ska äta men imorgon ska jag göra min goda citronkyckling så jag kan ha med mig lite matlådor i helgen.
Jag jobbar fredag, lördag och söndag!
Hoppas att det blir lika roligt den här helgen som det var förra :D

Nu ska jag fortsätta skriva analysen i rapporten.
IT SUCKS!!

Kommentarer
Postat av: Freddie

Din citronkyckling knäcker!

och ditt citat "ibland känner jag mig som 40"



Puss från mig!

/yah fag

2011-03-30 @ 18:06:57


URL: http://finest.se/freddieboy
Postat av: Tommichelle

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-07-04 @ 13:42:12


URL: http://tommichelle.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0