Lördaaaaag!!

Vad som nu är så speciellt med denna lördag vet jag inte.
Eller det är ingenting alls för jag ska verkligen bara göra saker här hemma.
Det roliga med att fixa och göra fint hemma är ju att man mår så himla bra när man är klar. När man känner doften av rent!
Idag ska jag vika ihop all tvätt från i tisdags jag ännu inte hunnit vika ihop, dammsuga super noga, våtmoppa golven, torka av alla ytor, putsa speglarna och plocka undan alla skolpapper jag slängt överallt. När allt det är klart ska jag gå och handla. För första gången ska jag nog skriva en lista som jag kan ta med mig. Och fylla upp kylskåp och skafferi till max med frukt och grönt och ah jag vet inte! Men längtar tills jag är klar och SNART ska jag börja ska mysa en liten stund till i sängen.

Om en vecka fyller jag år ;D tjoho!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0