Kista

Gaaash va jag är trött!!
Mitt alarm ringde 5:45 idag. Visst att jag inte gick upp då men ändå!
Gick hemifrån 7 och var i butiken i Kista strax före 8.
När vi kom var det fortfarande en byggarbetsplats och jag är nästan glad över att jag inte jobba igår. För när man väl börjar fixa så vill man ju att det ska vara klart när man går.
Men gud va vi har slitit och kämpat. Upp och ner för trappan med skor, stora kartonger med allt möjligt i och städgrejer. Men jag tror inte jag kunde föreställa mig hur bra allt blivit. Lagret har blivit MYCKET större och rymligare. För första gången kan man röra sig där inna trots alla hyllor.
Butiken har oxå fått ett riktigt lyft! Allt är nytt datorn, kassadisken, golvet, hyllorna, vi har inget galler längre utan fina glasdörrar och ja faktiskt en helt ny lokal.
Den är så fräsch!!

Jobbade 9 timmar idag med bara slit och släp så jag är riktigt trött!!
Kroppen skriker efter sömn och vila.
Kommer nog sova gott inatt och det blir skönt med sovmorgon imorgon och ledig dag på fredag :)

Trots tröttheten är jag riktigt glad inombords!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0