Ingen ro ingen vila

Har haft oförklarligt ont i magen i flera dagar och det blir värst så fort jag äter.
Nu verkar det släppa lite men istället kommer huvudvärk hm haha ja jag börjar väl bli gammal.
Och nu i helgen väntas "tjejont" så aldrig ska jag få slippa skiten. Men eftersom jag haft ont lite överallt i snart en vecka borde nästa vecka bli bra istället eller hur?!
Just nu ligger jag i sängen med en påse med isbitar inlindad i en handduk i pannan. Det hjälper faktiskt längesen jag gjorde det men eftersom tabletter inte verkar funka idag så får man testa allt som bara går! :D

Jag tror iofs att allt det här egentligen beror på att jag känner allmän stress med massa jobb i skolan .. Projektet ska vara klart snart och jag har egentligen inte så mycket kvar men det känns ändå som det. Hantverksorienteringen ska också vara inne snart och där vet jag knappt vad jag ska göra samma gäller hantverksteknik F. I slutet av mars börjar nationella i svenska B och fortsätter in i april då jag även har nationella i Engelska B och jag ska skriva slutprov i matte C och jag kan typ ingenting!!
Men äsch vafan en sak i taget I can do this! Orkar inte gräva ner mig! Snart är helvetet över, fy fan vad jag längtar.
Vad jag egentligen ville komma fram till är att när jag känner stress inom mig resulterar det i att jag spänner käken när jag sover och det ger mig huvudvärk som inte vill gå över!
Så nu ska jag sluta tänka på det!

Nu är det helg men den här helgen har jag två öppningar så det blir sova innan 00.00 och upp innan 8.00!
Egentligen är det rätt bra för då vänder jag inte på dygnet men det är lite segt att inte få sova ut. Men det är det absolut värt jag älskar mitt jobb! :)

Förresten köpte jag ny ipod idag eftersom jag råkade lägga min gamla under diskstället på jobbet i vattnet, smaaart I know! Som tur är hade jag haft den i 4 år så jag hade iaf fått andvända den gott och väl!
Hade först inte tänkt köpa någon ny men sen kom jag på att jag väldigt gärna vill ha min musik o buktiken så man kan fördriva tiden lite genom att lyssna på BRA musik och sen är det väldigt bra att ha i sommar när vi åker till Turkiet.
Men jag har aldrig hittat en bra sida att ladda ner musik ifrån så nu gjorde jag det från youtube så jag iaf kunde fylla den nya kompisen med lite bra musik! Yeey! :D

Så ser den ut

Jag hoppas att den inte gör mig besviken, dock är den jävligt liten så den kan ju lätt komma bort! Men jag ska göra allt jag kan! :D
Fatta att det är 8 gb i den lilla saken?! Och den har musiktid på 24 timmar, hur sjukt är inte det?! Okej att man gör allt mindre men det här är fan sjukt men så jävla grymt! :D


Nu ska jag dricka varm mjölk, titta på Big brother sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0