Fredag

Skulle egentligen inte jobba alls under sportlovet men hoppade in 3 timmar idag.
Är faktiskt ganska glad över de då de numera är skit svårt att få tag på extra pass då Vagabond anställt så sjukt mycket extra personal .. Buuuu!!
Jobbade iaf i Täby idag, mycket längesen jag var där ute nu. När man går i skolan så orkar jag inte åka dit ut för så få timmar men nu var det värt det.
Efter jobbet skulle jag egentligen träffat Malin men det blev som vanligt ingenting av det.
Så jag gick och köpte tulpaner och åkte till mormor och morfar för att hälsa på.
Gillar att åka dit trivs med att vara där. Kan kanske bero på att jag bodde hos dom ett halvår för 4 år sen.
Däremot gillar jag inte att dom flyttade till Täby för hm är det 2 år sen nu? Hur som helst förut bodde dom 5 minuter med buss från mig och nu tar det över en timma plus två byten .. SUGER!

Hur som helst var jag där en stund och åt middag och sen satt vi och pratade i soffan.
Kom hem för typ 2 timmar sen nu.
Tänkte kolla på film och sen försöka sova.
Imorgon ska jag städa, ÄNTLIGEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0