Fixar och trixar!

Fredag nu IGEN?!
Fan va tiden försvinner nästan skrämmande!
Nu har jag iofs varit ledig sen i onsdags så jag har väl blivit lite knäpp.

Men idag vaknade jag halv 10 av att det lät som tusen borrmaskiner attackerade mitt hem.
Men som tur var så var det ute på gården eftersom det byter fönster på min gård nu så låter det som fan.
Låg kvar och drog mig lääänge i sängen samtidigt som jag gjorde lite på min diagram till projektarbetet.

Efter det så har jag städat, plockat kläder, storhandlat, köpt lite annat nödvändigt, betalt räkningar, lagat mat och hämtat min tröja från studentgrejen.
Så ja jag har hunnit med en del plus att jag för ca 2 timmar sen blev helt klar med mina diagram och nu återstår inte så mycket. Så jävla sköööönt!

Imorgon blir det jobb med Frida och sedan utgång med fin fina flickor!

Nu ska jag kolla lite på tv och sen sova så jag kommer upp itid imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0