"Bank bonk bank bank bonk"

Ja att vakna av det hamrandet varje vardag morgon börjar bli lite jobbigt!
Jag läääängtar verkligen tills det är över. Då har vi alla fått nya fönster och bankandet är sluuuut!!
Imorgon är det min lägenhet som står på tur!
Äntligen ska jag få bli av med mina skit fönster jag har nu.
Slippa den värdelösa ventilationen som finns i fönstrena vi har nu. Det blåser typ in en klump med iskall luft så är man för nära ventilationen fryser man som fan!
Dom nya är mycket mycket bättre!

Idag på praktiken fick vi agera städerskor direkt på morgonen dock bara en snabbis denna gång då faktiskt alla hjälpte till!! Sen fixade jag till mina naglar. Sen var det lunch och sen satt vi bara i personalrummet och hade tråkigt. Haha fast det kanske är dumt att säga så tråkigt var det ju inte vi satt och snackade med personalen oså såklart!

Vi traskade hem ca 16 och jag handla lite mat.
När jag kom hem finslipade jag min muntliga svenska grej och nu äntligen är jag helt klar nu ska jag bara öva öva och öva!! När jag gjort det ska jag förkorta hela min text till stödord som jag kan ha med mig under redovisningen.

Imorgon och på torsdag ska jag göra klart min rapport. Så jävla skönt att inte känna stress längre!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0