Aaaaaaaaaaaj

Ja min mage gör så ont!!
Jag är proppmätt!! Känner mig som en levande luftballong!

Hur som helst dagen började med att jag vaknade som vanligt av fönstergubbarna som borra och hade sig.
När jag var klar och redo att gå till skolan får jag sms från vår lärare där hon skriver att lektionen är inställd!! Jaha and what to do? Jag ville ju inte lägga mig i sängen igen och jag var trött på att höra dom borra så jag åkte till buktiken. Var där en timme innan det var dags att röra sig mot skolan och min nya kurs trafik.
Jag tror att det kan vara den lättaste kursen jag påbörjat någonsin.
Funderar på att råplugga frågorna och skriva provet direkt istället för att sitta på hans lektioner men vi får se hur amibtiös jag är. Jag har ju tusen andra saker jag måste göra!
På eftermiddagen hade vi kundpass och jag hade ingenting att göra så Sofie fick tvätta mitt hår. Vi fick testa en ny produkt vi fått in på skolan och den verkade ju faktiskt riktigt bra!! Tummen upp!!

Direkt när jag kom hem satte jag mig vid datan för att skriva klart min rapport och ÄNTLIGEN ÄR DEN KLAR!
Eller ah iaf det första utkastet men nu har jag ju gjort det jobbigaste vilket känns så himla skönt.

Nu behöver jag bara lära mig mitt muntliga utantill tills på måndag men det ska nog gå bra!!

Imorgon blir jobb 14-21.10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0