Vilken häääärlig dag!

Idag var väckarklockan ställd för första gången på över en vecka. Men lika glad för det var jag för jag, Sofie, Fanny och Fannys bror hade planerat att åka ut till Blå Lagunen på Ekerö.
Vilket vi gjorde i god tid. Dock åkte vi omkring överallt innan vi äntligen var klara för avresa. Vi var på plats strax efter 13 någongång tror jag. Gud vad det är fint där, man måste ju älska det!!
Jag badade faktiskt idag för första gången på kanske 3 år?! I början var det äckligt kallt men sen gick det bra och jag älskade det.
Nu har jag såklart bränt mig lite men vad gör det? Jag har iaf fått smaka på solen lite. Det gör mig glad.
Helgen består av jobb, första gången på två veckor. Känns lite konstigt att inte ha jobbat på så länge men jag har verkligen behövt det!
Kvällen blir lugn och go!

Bild från idag på blå lagunen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0