Tacksam

Jag känner så himla tacksam över det liv jag lever. Visst har den här perioden tagit väldigt hårt på mig men nu när allt börjat lugna sig så känner jag glädje. Glädje över att jag har det väldigt bra.
Jag har en lägenhet, ett jobb, vänner och jag klarar mig mer än väl ekonomiskt. Framför mig har jag en resa framför mig i två hela veckor!
Tänk alla de som inte har någonting .. Alla de som inte ens har en trygghet att fly till, inte pengar till mat kanske inte ens några vänner. Jag vet en sak, det är att jag vore verkligen ingenting utan mina vänner!
Jag må ha tappat vänner på vägen hit men jag har faktiskt funnit vänner, riktiga vänner! Vänner som jag vet kommer följa mig livet ut. Jag är säker på att oavsett hur lång tid det skulle gå mellan gångerna så kommer allt vara detsamma. Jag är verkligen lyckligt lottad som funnit mina skatter! Mina fina skatter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0