Midsommar!

Iår blir det inget firande alls för min del men det gör mig faktiskt ingenting alls.
Jag ser inte midsommar som en viktig högtid. Den är mysig och trevlig men inte så mycket mer än så.
Jag spenderar dagen på jobbet tillsammans med massa massa reaskor!!!
Är förvånad över att det faktiskt är folk i gallerian, undra om dom inte heller firar midsommar iår?!
Det känns lite segt att jobba ensam idag, det blir ingen rast på hela dagen utan istället blir det en monster pass 9:45-16:10. Skulle egentligen jobbat med Freddie men eftersom han sa upp sig så blev jag ensam idag. Det var svårt att få in någon, vilket jag förstår.
Har fortfarande inte hunnit vänja mig att Freddie inte ska jobba mer här. Känns mycket märkligt och väldigt tråkigt. Men det är bara att gilla läget och jag vet att det kommer gå bra ändå. Den här sommaren måste gå bra!

Efter jobbet ska jag hem och vika ihop all tvätt från igår och lägga det i min resväska. Imorgon bär det av, ja herregud! REDAN! Har ju iofs väntat 3 och en halv månad men det känns verkligen inte som det?!

Glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0