Love life

Dagarna springer iväg och jag hänger inte riktigt med känner jag.
4 dagar har gått sen jag tog studenten och det känns som att det va igår typ?
Men det är väl bra det är bevis på att jag fördrivit min tid efter studenten med mycket glädje och det stämmer absolut. Jag lever livet precis som man ska göra! Jag sover ut på förmiddagarna och myser järnet hela eftermiddagarna och kvällarna. De två senaste kvällarna har vi spenderat hos Sofie med massa härliga människor, god mat och massa dricka! Har tyvärr inga bilder från kvällarna, fan jag suger verkligen på att ta kort .. Måste bättre mig! Kort är minnen sånt är ju viktigt för oss alla.
Idag har jag också planer som jag snart ska ta tag i! Ska in till stan i eftermiddag och ikväll ska jag och en kompis bara ta det lugnt hemma hos mig.
Jag tror aldrig någonsin jag uppskattat min ledighet så mycket som jag gör nu! Jag har iofs aldrig känt mig så slut i kroppen tidigare heller. Att jobba varje helg plus några vardagar och samtidigt gå i skolan tar verkligen på krafterna. Och att nu äntligen få slippa alarmet som ringer på morgonen njuter jag av att få vakna när jag vill och slippa känna stressen upp ur sängen. Självklart ångrar jag absolut inte att jag jobbat så mycket som jag gjort. Jag har trivts otroligt bra med det och utan jobbet skulle jag ändå degat hemma och inte gjort något vettigt! Jag har verkligen lärt mig mycket.
Men juni ska få vara min "njuta av livet" månad. Jobbar 4 dagar hela juni och mer än så ska det nog inte blir. Jag vill ta vara på den känslan jag har.
Veckan som kommer nu ska jag spendera hemma med nära och kära. Men veckan efter det åker jag ner till mamma i några dagar så jag hinner spendera lite tid med henne innan jag åker till Turkiet.
Nu är det faktiskt bara 2 veckor och 6 dagar kvar tills vi åker, det är helt otroligt!!

Nu ska jag fortsätta mysa i sängen en liten stund till innan jag ska hoppa in i duschen!
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0