Let's getting started!

Dagen rullar på men än har jag saker att göra.
Jag har redan lyckats hinna göra om mina naglar hos Bente. Tänkte lägga upp en bild på dom MEN dom glittrar för mycket så när man tar kort på dom reflekterar blixten i glittret o det blir konstigt ;(
Efter naglarna sprang jag runt i Vällingby och panik shoppade lite.
Kom hem med:
En t-shirt
ett linne
vattenfast mascara
solpuder
cyklelbyxor ett par med spets
en bikini
flipflops

Jag tror det var allt. Sen växlade jag in de sista pengarna hos Forex så nu är jag redo att feeeesta!!
Klockan 17 har jag tvättstugan så då ska jag tvätta allt jag äger i stort sett. Måste även till coop för att köpa schampo och sånt. Behöver även köpa lite mat till jobbet imorgon. Har ingen rast så måste ta med allt. Vore ju kul att stå där helt utan mat? Nja inte riktigt faktiskt!

Woopidooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0