Ett gott skratt förlänger livet

Mitt liv går upp och ner precis som alla andras. Vissa perioder är jobbigare att ta sig igen än andra.
I det jobbiga stunderna så är jag verkligen glad över mina fina vänner jag har runt mig som verkligen stöttar och hjälper mig på så många olika sätt. Utan dom är jag ingenting.

Tack vare Vagabond lärde jag känna Freddie, en person men en sån livsglädje och energi. Han är så fruktansvärt smart, omtänksam och en så underbar människa. Jag tror aldrig att jag tidigare träffat en person med den kraft och styrka. Han är en sån person man bara blir glad av att ha i sin omgivning. Om man är på dåligt humör och träffar Freddie så lyckas han alltid snabbt att vända detta till en dag med skratt och glädje. Jag har aldrig tidigare träffat en person med den påverkan. Och nu vet jag inte hur jag skulle klara vardagen utan honom. Men nu finns det inga val då denna fantastiska människa flyttar hem igen, hem till Göteborg. Jag vet att det inte betyder att han inte finns med mig genom mitt liv för det gör han. Det är en vän jag kommer att behålla resten av mitt liv! Tur att det finns telefon och tåg. Det kommer att utnyttjas flitigt.
Alla som känner Freddie vet jag håller med om allt jag skrivit. Jag har inte träffat en enda människa som säger annat.
Så om det är sant att ett gott skratt förlänger livet så har denna kille lyckats förlänga måååånga liv!!

Vi alla behöver en glädjespridare, vi alla behöver en Freddie <3




Kommentarer
Postat av: johanna

önskar att jag också hade någon som jag kunde vända mig till gällande allt. du verkar ha hittat din egen solstråle! har en oerhört jobbig period just nu. tappat all min energi och mina vänner med. väntar på en vändning. på en freddie

2011-06-25 @ 12:39:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0