Dagen efter

Har jag tagit studenten? Ja jag har fan gjort det!
Shit jag förstår fortfarande inte att jag gjorde det. Att jag inte längre är bunden till skolan. Det känns så himla overkligt. Jag känner glädjen och lyckan men förstår inte det.
Det kommer nog ta tid att förstå och först i augusti så tror jag att man kommer känna av det på riktigt.
Gårdagen blev iaf väldigt lyckad! Den kunde faktiskt inte blivit bättre!
Vi började med champange frukost i närheten av skolan. Vi gick sedan direkt till fotograferingen och efter det blev det lunch och lite avslutningstal och alla skrev i varandras mössor. Har knappt hunnit kolla vad alla skrev i min ska nog göra det senare idag.
När klockan va 10:45 så gick alla studenter till sporthallen för att lyssna på när esterna sjöng och spela en sista gång. Vår klass skyndade sedan iväg till flaket för att sätta upp alla lakan och testat ljud osv.
Sen gick vi en sista gång in till klassrummet och satt som samlad klass. Det delades ut lite priser typ och en kurs hos Wella. Vi skulle sedan ställa upp oss för att gå ned till SAM där utspringet var.
Vi fick gå förbi alla andra klasser eftersom vi skulle vara första klassen ut, väl på plats blev det en grym stämning alla skrek och tjoade! Helt fantastiskt och oförstårligt!
Jag hörde inte ens när han där ute ropade upp våran klass helt plötsligt släppte som spärren och vi fick springa! Väl ute på trappan stod vi och skrek och hoppade. Sen fick jag äntligen träffa min fina släkt som kommit hela vägen hit endast för mig skull. Min hals fylldes på med blommor, nallar och champange! Tungt blev det men fan va lycklig jag kände mig.
Allt gick så snabbt och jag skulle byta om till flaket för att sen bara hoppa upp på det och köra iväg!
Gud va länge vi åkte runt, mycket längre än vad han sa. När man väl kom av efter 2 timmar var man ju helt slut. Mamma kom och hämtade mig vid skolan, stackarn hade behövt vänta där länge eftersom chauffören hade sagt halv 4 men släppte oss halv 5. Efter det körde vi ut mot Täby där alla mina fina nära hade samlats. Jag hoppade in i duschen och på med klänningen igen och sen blev det middag och efterrätt.
Vi hade verkligen super trevligt och det var så roligt att få ha all samlade, det händer aldrig annars!
Jag fick dessutom massa fina presnter.



HV3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0