Bye bye!!

Dagen började med att jag gick runt i Vällingby centrum och fixade. Träffade även min efterlängtade Sofie som varit borta! Efter det åkte jag in till stan för att träffa Freddie. Vi sprang omkring i stan i ösregn, vädret var inte super mysigt direkt. Men tiden gick och tillslut gick vi för att hämta upp all hans packning i butiken på plattan. Sen traskade vi till centralen och fixade biljetten.
Det kändes så fruktansvärt fel att stå kvar på perrongen och se tåget åka iväg. Nu är Freddie borta, numera boende i Göteborg. Men jag litar på hans ord som säger att han snart kommer tillbaka. Detta ska inte vara förevigt. Jag hoppas att det är sanningen. Annars rasar en del av mig! Min vän, min underbara fantastiska vän kom hem snart, hem till Stockholm!
Gud vad jag kommer sakna den människan i min vardag! Alla härliga, roliga, minnesvärda jobbpass vi haft tillsammans det senaste året! Ja herregud! Fan va roligt jag haft!

Jag ska verkligen ta tag i saker och leva fullt ut!
NU JÄVLAR KÖÖÖR VI!!



*Vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0