Var tog mitt liv vägen?!

Jag drunkar snart i jobb! Var är min fritid egentligen? Haha det är väl såhär det är när man inte är van att jobba långa dagar. Men man vänjer sig nog snart.
Saknar dock fortfarande Turkiet och friheten jag kände när jag var där.
Idag har jag varit ute i barkarby och jobbat. Roligt att få lite omväxling. Det har varit en lugn dag där så vi la mycket av vår tid på att packa upp massa nya skor som kommit. Så sysselsatt var man ju iaf, kul!

Nu är jag helt slut!!!
Men äntligen är jag ledig lite 3dagar är iaf något.
Morgondagen ska jag ut till Täby för att klippa mormor. Måste även förbi stan och hämta ut ett par skor jag lagt undan till mamma.

Nu är det tv tajm!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0