Tidig uppgång

Ja imorse ringde alarmet alldeles för tidigt!! Klockan var bara 7:20. Det var bara att gilla läget och kämpa sig upp ur sängen och pallara sig iväg till butiken.
Jag tycker alltid förmiddagarna i butiken går så himla fort. Man drar en sväng med dammsugaren, fyller på butiken, idag drog jag ihop rean och lagom tills jag var klar med det plingade det på dörren och där stod en man med en leverans. Så jag tog tag i det och packade upp massa höstskor men även lite påfyllning på rean.
Efter jobbet åkte jag till Vällingby för att fixa mina naglar, äntligen! Bokade även en tid för att färga och slinga håret men tror jag ska avboka den. Vet inte om jag tycker att det är värt pengarna.. Vi får se!
Har beslutsångest.

Resten av kvällen har jag spenderat hemma och bara tagit det lugnt!!
Väldigt skönt faktiskt.

Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0