Rent och fint!

Igår kom mamma hit strax efter 1. Hon hade med sig massa gott drömtårta, sockerkaka, några andra små kakor och pasta och köttfärssås som vi åt till lunch. Sen började vi städningen. Hon började skrubba i köket medan jag vek alla mina kläder, skrubbade duschen + hela badrummet. Dammade av lite i övriga lägenheten och plockade undan massa skit.
Vi städade i fleeeera timmar!! Så lägenheten är som ny!
Vi åkte sedan iväg till bromma där vi handlade massa nytt till lägenheten Duschdrapperi, bestick, ugnsformar och massa småsaker!
Jag köpte även en soda streamer, jag har tjatat så otroligt länge om att jag behöver en sån så jag slipper slösa pengar varje gång man handlar på bubbelvatten. Nu äntligen tog jag tag i det och köpte en. Jag tror inte att jag kommer ångra mig!! :)
Sen åkte vi hem igen, köpte med kinamat som vi åt till middag.

Idag kommer det några gubbar från Elgiganten som ska leverera mina nya spis, ÄNTLIGEN!!
Nu 3,5 år senare ska jag äntligen få ny spis med fungerande ugn WIIHOOO!!!
Sofie kommer även förbi lite senare för att få smaka på mammas kakor!

Ja idag är min sista lediga dag innan jag går på min jobbiga jobbperiod! 7 dagar irad i kista är fan inte uppiggande! haha. Men det kommer säkert gå superbra, lite trött efter bara men det får jag sova igen. Kanske är det nu jag lyckas vända tillbaka mitt dygn?
Dags för frukost!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0