Love them!!

Jag tycker alltid att lunchen är för lång på jobbet. Om man har med sig matlåda är man ju klar på 15 minuter och då har jag 15 minuter till att spendera min tid på. Jag hatar det!! Men visst man hinner alltid ut och kika runt i det närmsta butikerna. Idag sprang jag in på HM och fick syn på några röda armband jag lätt skulle köpt om de fanns i annan färg.
Så jag gick vidare in i butiken där alla smycken hänger och hittade två asfina armband. Ett gult och ett typ röd/rosa/orange eller ah lite korall kanske äsch jag vet inte men jag gillar dom!!
Om de hade funnits i svart hade jag aldrig tagit av mig det. Men hur som helst fanns de bara i dessa två färger och jag kunde faktiskt inte motstå 30 kr/styck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0