Kärlek till Turkiet

När jag tog studenten föll allt. Det var som jag burit mitt liv på en tunn tråd i många månader. När jag sedan passerade mål så släppte allt. Jag rasade rakt ner i marken och kände mig svag. Benen klarade inte längre att bära mig.
Jag jobbade därför knappt någonting under hela juni, för att få tillbaka mina krafter igen. Vilket jag nu i efterhand är väldigt glad över trots att det kommer kännas tomt på kontot.
När vi sedan drog iväg till Turkiet som vi sett fram emot så sjukt mycket så var jag glad men kanske inte riktigt så glad som jag hoppades. Jag var kanske rädd att förlora den lilla energi jag lyckats få ihop.
Men när vi kom dit så släppte jag allt utan att tänka på det. Jag glömde allt här hemma. Alla problem var som bortblåsta och jag levde det bästa liv man bara kan föreställa sig!
Jag är så glad över att vi bokade denna resa i god tid och att vi kom iväg. Den här resan har verkligen fått mig på fötter igen och idag ler jag inifrån inte bara på utsidan.
Jag har en lugn ström av lycka som går igenom min kropp.
Jag har en skön tryggheten av glädje.

JAG MÅR BRA!
Längesen jag kände såhär, snälla låt det stanna förevigt!
Jag har dessutom börjat smida nya planer. Efter mycket om och men så har vi kommit fram till att det inte blir Turkiet mer iår. Min nya plan är att jobba så mycket som möjligt under hösten och leva fattigt för att sedan ta en sista minuten över jul och nyår och vara borta MINST två veckor. Thailand står högst upp på reslistan nu men om inte pengarna tillåter blir det nog Egypten! Jag längtar redan!



Jag älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0