Jobba!

Just nu är det helt tomt i butiken och på något sätt är det ganska skönt trots att dagen varit lugn.
Jag ska snart gå och upp i köket och fixa lite popcorn.
Stod och kollade igenom kalendern här på jobbet och blev genast påmind om att Freddie inte ängre jobbar kvar när hans namn dyker upp där. Jag vet ju om det men yckas på något sätt förtränga det hela tiden.
Jag trivs fortfarande här men kanske inte riktigt lika bra. De som jobbar här nu är typ vänner privat från början okej inte alla men många och det känns lite konstigt. När man då jobbar med dom blir det hela lite speciellt.
Men jag ska absolut göra det bästa av situationen vem vet hur länge detta varar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0