Jag är så lycklig ..

... jag är så lycklig.
Ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag.
Jag så lycklig jag är så lycklig.
Ja jag är lycklig hela långa veckan ut!!

Nu är det snart dags att sova.
Morgondagen består av luncha med Sofie och sen åka och jobba 14-21.10.
Jag hoppas på goa glada kunder men egentligen spelar det ingen roll.
Just nu finns det nog ingenting som kan få mig arg.

Känns som att jag vill skriva massor men vet inte vad. Jag skriver bara samma saker om och om igen!
Jag har iaf hittat ett hotell som jag älskar!! Det ligger iofs i Egypten och jag vill hellre till Thailand dock tror jag inte riktigt att pengarna kommer att räcka dit så Egypten kanske blir bra. Det sjuka är att två veckor för två personer med all inclusive på hotellet i Egypten ligger på 19.600 kr. Sjukt najs! Dock ligger det nog lite väl långt bort från centrum, 15 km. Vi får se det är jättelångt tills dess. Men ändå sjukt roligt att se vad som finns och att få längta lite.
Man behöver fan saker att se framemot för att man ska orka med allt här hemma. Känner det så tydligt efter Turkiet!
I nästan 4 månader innan avresa bokade vi och betala hela resan utan avbeställningsskydd. Och herregud vad vi längtade till det. Men nu är det förbi och vi har glada minnen för livet!!
Nu behöver vi något nytt! Alanya blir det helt klart nästa år igen!
Men innan det ska man ta sig igenom den kalla äckliga vintern det är då man behöver sol och värme! Och det ska jag se till att få tag på!! Hösten = jobba som en idiot! Det kommer det vara värt!

Japp nu har jag skrivit ett ganska långt och egentligen ointressant inlägg men min energi är verkligen på topp!!
LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0