Hoppsan!!

Jag har helt glömt bort att jag äger en blogg. Men tänka sig nu mindes jag och jag tänkte faktiskt uppdatera lite om dagarna som gått.

Tisdag:
Var upp tidigt för att åka och öppna butiken. Jobbade till 17 åkte sedan hem för att tvätta och träffa Felan! Har inte träffat henne sen studenten så det var verkligen kul att se henne igen. Vi åkte hem till Sofie efter det för lite chillkrök vet dock inte om jag tyckte det var så chill. Kvällen slutade iaf halv 4 när jag kom hem!
På onsdagen fick jag iaf lite tid att sova ut, tack och lov för det! Jobbade stänging och planen var verkligen att åka hem efter jobbet för att packa väskan inför torsdagen. Men jag pratade med Sofie och hon skulle ut och dricka i stan, pratade med Freddie och även han skulle ut?! Jag kunde ju inte säga nej. Så efter jobbet åkte jag och mötte upp Andreas och Freddie i Gullmars. Vi gick hem till Carlsson och snart samlades det massa människor där. Jag velade och velade visste inte riktigt om jag skulle med eller om jag skulle stanna hemma. Men efter ett tag var inte valet speciellt svårt längre, KLART JAG SKULLE MED!! Och det var ju hur kul som helst!
Kan varit den bästa kvällen på riktigt länge. Det var som att allt runt omkring stid helt still och jag bara levde i nuet och i massa skratt! LYCKA!
Fan vad jag älskar sommarkvällar! Dom är så himla underbara, sålänge det inte regnar såklart! Hur som helst åkte jag, Freddie och Johanna hem till mig för att sova och typ se Harry Potter. Dock så sov alla innan det första 5 minutrarna av filmen hade gått! Haha klockan var ju iofs halv 5 då så det var väl inte jättekonstigt ;)
Efter ett fåtal timmar sömn var det dags att gå upp igen Freddie och Johanna skulle iväg på något och jag skulle packa min väska för att bege mig in mot stan och ta tåget ner till Varberg.

Väl på tåget trodde jag att jag skulle få sova igen några timmar men nej! Småbarns familjer i hela vagnen, LYCKAT!!! Trodde jag skulle dö ett tag. Men jag somnade iaf väldigt gott inatt och har fått sova 12 timmar!!! Välbehövligt!

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Pappa är på jobbet, Thea vaknade med feber så hon fick vara nere hos pappa på kontoret. Jonatan hade nämligen barnkalas och jag var med och hjälpte till lite med maten och glassen :)
Nu är kalaset slut och snart hoppas jag att pappa kommer hem.

Här är några bilder från i onsdags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0