Hemma bra borta bäst!!

Japp jag tänker fan vända på uttrycket! Aldrig förr har jag inte velat åka hem så lite som nu. Jag vill verkligen inte vara hemma jag vill vara kvar i Alanya! Det är fan det bästa stället jag varit på.
Den resa slår allt!
Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva den i ord. Två veckor är en lång tid att sammanfatta jag minns knappt allt längre! Varför går alltid tiden så jävla fort när man gillar sakerna som bäst?!
Dagarna i det stora hela såg likadana ut förutom människorna vi träffade. Vi vaknade 12 gick till poolen, åt mat, solade och badade till ca 16. Gick upp till rummet koka pasta snacka skit, sov lite och gjorde oss i ordning. Drog ner till centrum leta upp en resturang. Åt god mat, tillbaka till hotellet. Snackade mer skit, spelade kort, drack öl och sedan ner till centrum igen och gav allt!
Jag har aldrig träffat så fina människor som där. På två veckor har jag fått så många fina vänner som jag alltid kommer minnas!
Jag lägger upp bilder senare eller imorgon. Kanske kan de beskriva resan bättre än jag.

Vill tillbaka NU på engång! Där är mitt hem <3

Tack för världens bästa underbaraste resa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0