...

När jag gick och la mig inatt så ösde regnet ned utanför mitt fönster. Jag somnade utan problem och har verkligen sovit super bra! Jag har hört av vänner att det tydligen har blixtrat och åskat som fan inatt men det var inte något som störde mig alls. Vad som däremot störde mig 7:20 imorse var när en jävla gubbe står ute på min gård och grattar grus?!?!?! Känns ju rätt skumt att störas av det men inte utav åskan.
Men tillbaka till gubben.. Vem fan krattar grus vid 7 på morgonen på en gård som ekar som fan?! Inte nog med det kom en annan gubbe bara en kort stund där efter med en maskin som man använder för att såga av grenar. Jag tror inte jag var den enda som kände irritation denna morgon.

Men just nu känner jag mig faktiskt pigg jämfört med alla andra mornar jag öppnar butiken.
Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med fram tills leveransen kommer.

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0