<3 Norge

Det som hänt i Norge är så sjukt. Jag har så svårt att förstå det tog mig flera dagar innan jag hade insett att det faktiskt hänt. Vår värld förändras verkligen, ingenstans kan man känna sig säker längre!
Idag när jag kom till jobbet så kom vakterna och delade ut ett papper. Ett papper där det stod att vi alla butiker skulle hålla en tyst minut. Så vid 12 så stannade hela Stockholm upp, tunnelbanorna stod still och hela Kista galleri var knäpptyst. Det enda som hördes var klackar av människor som gick ute i gången.
Det var ett unikt ögonblick som jag alltid kommer minnas.

Det är så hemskt att så många människor blivit av med sina liv.
Men han vill att vi ska hata honom, på så sätt säger han att han inte blir bortglömd. Jag ska därför aldrig mer efter idag nämna honom. Jag ska endast sörja att detta hänt Norge och lida med de som förlorat sina anhöriga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0