<3

Igår följde jag med Andréas in till stan på kvällen för att möta upp Freddie som kom med bussen från Göteborg.
Detta var han inte alls beredd på och egentligen hade jag själv faktiskt inte planerat det.
Men det var så kul att få träffa honom igen!!
Vi gick sedan och satte oss på något uteställe!! Där blev vi kvar vääääldigt länge. Men det var hur mysigt som helst trots att det var väldigt kallt!

Jag kom hem strax efter 3 och somnade runt 4. Mitt alarm ringde 7:30 så då var det bara att gå upp för att släpa sig till jobbet. Jag är inte så trött just nu mest seg men det gör mig inte så mycket.

Jag känner mig lugn och trygg. Det är en känsla som har funnits sen jag kom hem från Turkiet. Innan jag åkte dit var jag väldigt förvirrad, trött, ledsen och allmänt väldigt kraftlös. Jag behövde prata med någon i stort sett hela tiden. Men så är det inte nu. Jag vet precis vem jag är och vilka som är mina vänner. Det är det enda jag behöver. För det betyder det inte att jag tar mina vänner förgivet för det är något jag aldrig skulle göra!
Vad jag däremot kan ångra ibland eller snarare tycka är tråkigt. Det är hur kritisk jag är mot människor till en början om jag märker att de kommer mig för nära för fort. Jag dömmer nya personer direkt!
Men det kanske är så jag fått mina finaste vänner? Utan det kanske jag inte hade haft dom?

Ah jag vet inte jag kan nog stå och fundera rätt länge för mig själv om livet och allt vad det innebär.
Vad jag egentligen vill komma fram till är att jag just nu är väldigt tacksam över allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0