Storstädning!!!

Jag hade tänkt städa idag men kanske inte riktigt så mycket som jag faktiskt gjort.

Jag har:
-Torkat av hallmöblen och flyttat alla 1000 grejer som stod på den.
-Torkat ur badrumsskåpet och slängt MASSOR och ställt dit annat.
-Skurat hela duschen.
-I stort sett skurat HELA badrummet.
-Rensat bland mina skor, nu står det 3 proppfulla påsar med skor i frådet.
-Rensat bland tjocktröjorna= 1 svartsopsäck.
-Rensat bland övriga kläder = 2 påsar.
-Skurat mikron.
-Skurat spisen.
-Diskat och ställt i ordning ALLT i skåpen.
-Dammat av allt i hela lägenheten.
-Dammsugit.
-Tvättat golven
-Tvättat kläder, det sista är klart om ca 15 min!

Allt det här tog mig ca 5 timmar!
Jag är helt slut men fy fan vad det är värt det. Så fint som det är här nu minns jag knappt när det var sist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0