Jahaja..

Då va helgen slut och den har spenderats på jobb. Roligt med sitsamt!
Upptäckte nu precis att lönen som jag ska få nu är fel, hatar sånt!!
Okej när den diffar litegrann men nu var det ändå över 1000 kr vilket inte känns okej.
Men jag får kolla närmare på det när specen kommer, förhoppningsvis imorgon så kan man rätta till det ganska direkt.

Jag är helt slut kommer nog somna tidigt ikväll, sköööönt!!
En vecka i skolan och jobb nästa lördag så om exakt en vecka ska jag njuta av en ledig dag!!
Gud vad jag längtar!!

På tisdag ska jag klippa mig och på onsdag ska jag till IKEA och mysa i sängarna och köpa glas och tallrikar!
Om jag hittar lampor så ska de oxå köpas men det gick ju inte så bra förra gången så ska väl inte hoppas på för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0