IKEA

Idag var jag en kort stund i skolan och hade engelska, det gick bra och kändes ändå lite roligt på något sätt!
Sen pratade jag med vår religion lärare och jag fick VG i religion A fan va bra det känns! Jag ville ha det men det kändes så himla långt bort, but I did it!!

När jag var klar i skolan åkte jag och mötte Freddie i Barkarby för vi skulle ju åka till IKEA!! ;D
Tanken var att jag skulle köpa skoställ och nya fönsterlampor men det hittade jag ju självklart inte! Men jag hittade jättefina ljus och ljuslyktor, nya sängkläder och muggar.
Jag har nu bestämt mig för att åka dit när jag fått lön och byta ut tallrikar och sånt begagnat i lägenheten. Eftersom jag inte har lust att lägga pengar på renovering då jag troligtvis inte kommer bo här förevigt så kan man ju iaf förnya det som går! Dessutom är det på tiden, jag har ju pengarna att göra det och dessutom tror jag det kommer kännas bättre att veta om att det är mitt och inte någon annans från början.

När jag tänker på att jag äntligen ska byta ut saker blir jag fan glad och lycklig, fan va skööönt!!
Kanske en ny säng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0