Home

Jag åkte ner till min mamma i tisdags, behövde ha någon som pyssla om mig lite nu när jag blev sjuk.
Har alltså legat i sängen i 7 dagar och är fortfarande inte frisk. Först idag kände jag mig något piggare och framför allt behövde jag komma ut och umgås med vänner.
Jag blir så deprimerad av att ligga hemma och ruttna, det suger verkligen!
Jag åkte in till stan med Sofie och Micke vi sprang runt och letade efter en mössa till Micke i något som kändes som en evighet! Tillsist hittade vi en och under den tiden hade vi hunnit möta upp Fanny och sagt hej till Patrik.
Efter det så åkte vi till slussen för att käka och dricka lite, där mötte vi även upp två vänner till Sofie!
Kvällen blev dyr men lyckad, dock försvann min energi så sista två timmarna kände jag mig mer död än levande tråkigt nog. Nu ska jag krypa ner i sängen och vila upp mig igen fast nu inför skolan ...
Vill inte tillbaka till skit skolan men vad har jag för val? Det är ju trots allt mindre än 5 månader kvar och det är mycket som ska hända innan det!

Nog för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0