2011

Det är ju helt sjukt att det redan är 2011! Jag minns när vi firade in 2000 och det känns inte som det var allt för länge sen. Det är fan 11 år sen och då var jag 8 år?! Hur sjukt inte det? Lika gammal som min lillesyster är idag.
2011 kommer bli ett bra år, det måste bli ett bra år. Jag fyller fan 20 och ÄNTLIGEN ska jag ta studenten! Det är bara 5 månader kvar tills det och det ska hända såååå mcket innan det.
Hösten har ju gått fort så varför skulle inte våren göra det?!

Kvällen igår blev riktigt lyckad! Massa dricka och roliga människor, vad mer kan man begära?
Vid tolvslaget stod vi på en äng och sköt lite raketer. Det var massa andra där oxå och någon vuxen idiot råka skjuta en rakt emot oss. Flera stycken fick den på sig bla jag och Sofie men vi kom lindrigt undan. Det var ingen sm skadades allvarligt men några fick sår. Det konstiga var att ingen kom fram och bad om ursäkt eller något! Det kunde faktiskt gått illa.
Efter det gick vi tillbaka till huset och hade teuqila race, det är det vidrigaste som finns.
Någon gång strax där efter började min ipren släppa och jag kände mig sämre än på dagen då jag bara haft jätteont i huvudet. Nu började jag känna mig kallsvettig och hängig. Bestämde mig för att försöka få tag på en taxi och efter 10 minuter i telefonkö kom jag fram. 7 minuter senare stod en taxi utanför, hur sjukt är inte det?
Då var klockan strax efter halv 3, det tog bara 10 minuter hem men det var absolut värt det!
När jag kom hem så hade jag 38.2 graders feber så var väl inte så konstigt att jag mådde dåligt.

Kanske kommer lite bilder sen :)
Nu ska jag fortsätta kolla på film!

Gott nytt år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0