Vagabond?

Asså jag har sett Apollos nys reklam nu två gånger och både gångerna det kommer till en viss scen har jag reagerat på att det ser ut som den är filmad i Vagabond sergelgatans butik.
Men det går fort och jag tänker inte direkt på att titta så innan jag hunnit reagera så har scenen passerat!
Det stör mig ..
Men det måste ju nästan vara där eller?
Varför skulle jag annars reagera så två gånger?

Hur som helst..
Gårdagen slutade inte hemma som jag hade planerat utan istället åkte jag, Sofie och Fanny till Råcksta krog där vi mötte upp Fannys kompisar. Där spenderade vi kvällen med trevligt sällskap och god dricka dock gjorde mina ögon väldigt ont så var inte på super humör direkt. Men men .. Kom iaf hem runt 1 :)

Idag åkte jag till mormor och morfar och hälsade på. Va längesen jag var där har alltid fullt upp.
Men nu behövdes det dels för att jag är behov av mina extra nycklar eftersom det ska installeras nytt bredband nästa vecka. Mormor lagade god mat och god efterrätt!!
Sen var jag och morfar ute och gick med Sasha. Tanken var att jag skulle se melodifestivalen där men jag blev jättetrött så morfar var snäll och skjutsa hem mig vid 20.

Nu ligger jag och halvkollar på filmen på 4:an, den är inte speciellt bra men den duger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0